Is éard atá i ról agus feidhmeanna Chlárlann na gCara-Chumann go príomha ná measúnú agus clárú ar iarratais agus aon leasú ina dhiaidh sin ar rialacha nach mór do Chara-Chumann, do Chumainn Tionscail agus Choigiltis agus do Cheardchumainn a chur faoi bhráid an Chláraitheora.
Ceanglaítear ar an gCláraitheoir freisin a chinntiú go gcomhlíonann cumainn chláraithe agus ceardchumainn a n-oibleagáidí reachtúla maidir le tuairisceáin a chomhdú, a chuirtear ar fáil le haghaidh iniúchta ag an bpobal nuair a bhíonn siad cláraithe.
Tá Clárlann na gCara-Chumann tiomanta do sheirbhís den chaighdeán is airde a sholáthar dá custaiméirí agus do fheabhsú leanúnach ar chaighdeán na seirbhíse a sholáthraíonn sí a chinntiú.
Nuair a chuireann tú iarratas isteach chun doiciméid a chlárú faoi na hAchtanna éagsúla arna riaradh ag Clárlann na gCara-Chumann tá sé mar aidhm againn iad seo a chlárú laistigh den fhráma ama sonraithe. Má tá na doiciméid mícheart scríobhfaimid chugat agus déanfaimid iarracht aon fhadhbanna a réiteach
Déanfaimid:
Soláthraíonn ár n-oifig thiomanta Chlárlann na gCara-Chumann seirbhís túslíne do chustaiméirí a dhéanann teagmháil leis an oifig ar an teileafón, tríd an bpost agus trí ríomhphost. Leanfaimid ag cinntiú go mbeidh foireann oilte agus cáilithe ag an Aonad.
Déileálfaimid le do cheist chomh tapa agus is féidir agus beimid cabhrach, béasach agus cúirtéiseach agus muid ag déileáil leat.
Teagmháil a dhéanamh leis an RFS ar Theileafón
Nuair a dhéanaimid teagmháil lenár n-oifig ar an teileafón tá sé mar aidhm againn:
Déan teagmháil leis an RFS trí ríomhphost
Nuair a dhéanaimid teagmháil lenár n-oifig trí ríomhphost tá sé mar aidhm againn:
Teagmháil a dhéanamh leis an RFS trí litir
Nuair a dhéanaimid teagmháil lenár n-oifig trí litir a chur chugainn tá sé mar aidhm againn:
Coinneoimid córas trédhearcach agus éasca le húsáid chun déileáil le gearáin fhoirmiúla faoi chaighdeán na seirbhíse a chuirtear ar fáil. Nuair a fhaightear gearán déanfar é a thaifeadadh, eiseofar admháil laistigh de 2 lá oibre, agus eiseofar freagra iomlán laistigh de 10 lá oibre.
Nuair is féidir, déanfaimid iarracht na deacrachtaí a réiteach ag an gcéad líne teagmhála. Nuair nach féidir gearán a réiteach ag an leibhéal seo beidh tú in ann an gearán a leanúint go leibhéal níos airde nó, mar mhalairt air sin, chuig Oifigeach Seirbhísí Custaiméirí na Roinne.
Oifig an Ombudsman
Mura bhfuil tú sásta lenár bhfreagra ar ghearán/achomharc is féidir leat do ghearán a chur faoi bhráid Oifig an Ombudsman. Tá an tOmbudsman cothrom, neamhspleách agus saor le húsáid. Is é an bealach is fearr chun teagmháil a dhéanamh leis an Ombudsman ná:
Comhlíonann Clárlann na gCara-Chumann go hiomlán téarmaí an Achta um Shaoráil Faisnéise 2014 (arna leasú). Déanfaimid gach iarracht an oiread eolais agus is féidir a sholáthar duit go neamhfhoirmiúil, gan dul i muinín théarmaí an Achta.
Mar sin féin, más mian leat iarratas foirmiúil a dhéanamh faoin Acht, tabhair cuairt le do thoil ar an leathanach um Shaoráil Faisnéise chun sonraí a fháil faoi conas teagmháil a dhéanamh linn.
Nuair a chuireann tú iarratas isteach faoin Acht um Shaoráil Faisnéise, 2014 tá sé mar aidhm againn d’iarratas a admháil chomh luath agus is féidir agus freagra a thabhairt ar d’iarratas laistigh de 20 lá oibre tar éis é a fháil, nó dul i dteagmháil leat nuair nach féidir sin a dhéanamh.
Beidh sé mar aidhm againn ár ndícheall a dhéanamh chun ár gcustaiméirí ar mian leo a ngnó a dhéanamh i nGaeilge de réir ár ndualgais faoi Acht na dTeangacha Oifigiúla 2003 a éascú.
Má scríobhann tú chugainn i nGaeilge, tabharfaimid freagra duit i nGaeilge.
Foilseoimid doiciméid thábhachtacha mar ár dTuarascáil Bhliantúil go comhuaineach i nGaeilge agus i mBéarla.
Is ball foirne sainithe é Oifigeach Rochtana atá freagrach as cúnamh agus treoir do dhaoine faoi mhíchumas a chomhordú, chun rochtain a fháil chomh fada agus is féidir ar an raon iomlán seirbhísí a chuirimid ar fáil.
Ina theannta sin, gníomhóidh ár nOifigeach Rochtana freisin mar phointe teagmhála do dhaoine faoi mhíchumas a lorgaíonn comhairle ar raon saincheisteanna, lena n-áirítear conas is fearr rochtain a fháil ar ár bhfoirgneamh, chomh maith leis an raon foilseachán i bhformáidí malartacha is féidir linn a chur ar fáil.
Is é ár nOifigeach Rochtana, de réir Alt 26(2) den Acht um Míchumas 2005:
Teileafón: (01) 804 5311.
Ríomhphost: heather.murray@cro.ie
Cabhraigh linn cabhrú leat trí:
Cláraitheoir
Teileafón: (01) 804 5499
Oifigeach Seirbhíse do Chustaiméirí
Teileafón: (01) 631 2100
Ríomhphost: customerservice@enterprise.gov.ie